۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
رشد ۵۱ درصدی کشف کالای قاچاق با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مطرح کرد

رشد ۵۱ درصدی کشف کالای قاچاق با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۱۴ هزار فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا با ارزشی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کشف شده است که ۵۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش بازار، عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه وظیفه سازمان اموال تملیکی نگهداری و تعیین تکلیف کالاهای متروکه و قاچاق است، اظهار کرد: اموال متروکه دوسوم کالاها را تشکیل می‌دهد، اما در هر دو بخش اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت کنترل قاچاق با همکاری نهادها بهبود پیدا می‌کند، افزود: بیشترین ریسک قاچاق در سطح عرضه است که اگر آن را برای متخلفان ناامن کنیم، واردات غیرمجاز نیز کنترل خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه رویکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت صمت کنترل سطح عرضه است، خاطرنشان کرد: با فراهم کردن ابزار می‌توانیم بیشترین جواب‌دهی را در این بخش به دست بیاوریم.

اجتهادی با بیان اینکه در سال جاری ۱۰۰ هزار پرونده وارد شعب سازمان تعزیرات حکومتی شده است، گفت: این میزان حاکی از رشد ۲۳ درصد دارد که البته ارزش آن به دلیل شرایط اقتصادی کشور ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: ۷۵ هزار فقره پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان در زمینه قاچاق کشف شده است و ۱۴ هزار فقره پرونده بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

کد خبر: ۱۶۰٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha