۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
ضرورت افزایش ساعات کار مشاغل برای جلوگیری از ازدحام
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد

ضرورت افزایش ساعات کار مشاغل برای جلوگیری از ازدحام

بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر بررسی تبعات اقتصادی کرونا و ارایه راهکارهای حمایتی از مشاغل آسیب پذیر تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا بادامچی، بر ضرورت حمایت ویژه از کسب و کارهای آسیب دیده تاکید کرد و گفت: باید آثار اقتصادی کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد کلان و خُرد، اقتصاد خانوار، کاهش درآمد مشاغل بررسی شده و برای حمایت از آنها طرح های حمایتی ویژه ای ارایه شود.

وی به ارایه طرحی از سوی شورای اسلامی شهر در خصوص حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بازگشایی تدریجی مشاغل در دستورکار ستاد ملی مبارزه با کروناست بطور حتم می توان با ارایه طرح های حمایتی از آن دسته از کسب و کارهای آسیب دیده حمایت کرد که طرح ارایه شده از سوی شورای اسلامی شهر نیز در این راستا ارایه شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: فعالیت مشاغل تا ساعت ۳ بامداد هم میتواند نقش حمایتی داشته باشد، از سوی دیگر زمان و پیک ترددها را در ساعت بیشتری خرد کرده و احتمالا کمتر شاهد ازدحام و ترافیک خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اکنون ترافیک مانند روزهای پیش از کروناست و آلودگی هوا هم بازگشته است. معتقدم اگر بتوان ساعات فعالیت مشاغل را افزایش داد، نتیجه ی مطلوبی خواهد داشت و ترددهای غیر ضروری و تجمع  مدیریت خواهد شد.

بادامچی در ادامه تصریح کرد: همانطور که با پرداخت بسته ی حمایتی از افراد آسیب دیده حمایت میشود باید با ارایه طرح های ویژه از کسب و کارهای آسیب دیده هم حمایت کرد.

عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه مجلس از ارایه هر طرح و راهکاری برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا حمایت می کند، افزود: کاهش عوارض و مالیات و یا ارایه تخفیفات ویژه برای پرداخت مالیات و عوارض هم میتواند یکی از طرح های موثر در این زمینه باشد.

کد خبر: ۱۶٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha