۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
۱۵۰۰ تن نهاده‌های دامی برای زنجان خریداری شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

۱۵۰۰ تن نهاده‌های دامی برای زنجان خریداری شد

زنجان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه کمبود نهاده‌های دامی در استان زنجان مشکل ایجاد کرده است، گفت: هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی برای استان زنجان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار بازار،  جواد تاراسی ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا ویروس واحدهای مرغداری و گاو داری استان با مشکلات زیادی مواجه شدند.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر بیش از ۷۰۰ تن مرغ توسط شرکت پشتیبانی برای استان زنجان خریداری شده است، اظهار داشت:  این مهم باعث شده قیمت مرغ  دراستان به روال عادی خود برگردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه کمبود نهاده‌های دامی در استان زنجان مشکل ایجاد کرده است ، ابراز داشت: هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی برای استان زنجان خریداری شده است.

تاراسی با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از واحدهای تولید کننده گوشت مرغ در استان زنجان به واسطه کاهش قیمت مرغ و افزایش قیمت نهاده‌ها تعطیل نشده است، افزود: در سال بیش از ۵۴ هزارتن طیور در استان تولید می‌شود.

و ی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۱۰و احد پرورش طیور شامل مرغ گوشتی، مرغ تخم‌گذار و بوقلمون در استان فعالیت دارند، تاکید کرد: از این تعداد بیش از ۲۳۸ واحد پرورش مرغ گوشتی و ۱۷ واحد در زمینه پرورش مرغ تخم‌گذار فعال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی است، گفت:  در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی واحدهای مشکل دار در بخش کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی حضور داشته باشند چرا که جایگاه اینها در این شورا مغفول مانده است و مشکلات اشتغال در این بخش رفع شود. 

کد خبر: ۱۶٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha