۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
۲۰ میلیون ایرانی بازمانده از سهام عدالت هستند
در گفتگو با بازار؛

۲۰ میلیون ایرانی بازمانده از سهام عدالت هستند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار جاماندگان سهام عدالت را در کشور ۲۰ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: باید افراد مستحق و نیازمند تحت پوشش این سهام قرار گیرند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه هنوز سامانه تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان باز نشده است، افزود: تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان با توزیع سهام بین ورثه صورت می گیرد.

وی شمار بازماندگان سهام عدالت را ۲۰ میلیون نفر ذکر کرد و افزود: این درحالی شمار افرادی که جامانده اند بیشتر است زیرا برخی از افراد در گذشته از سهام عدالت جامانده بودند.

وی با اظهار اینکه نگران پایمال شدن و جاماندن بسیاری از افراد مستحص از سهام عدالت هستیم، گفت:باید کمیته ای برای شناسایی افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت باشیم و در مسئله تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، فرزندانی که قبلا از آن بازماندند، تحت شمول قرار می گیرند.

توکلی با اشاره به اینکه سهام عدالت دارای ارزش بالایی است، از مردم خواست تا این سرمایه و پشتوانه زندگی را حفظ کنند و گفت: در حال حاضر جلوی سامانه فروش گرفته شد و توانستیم جلوی ویژه خواری و رانت خوری را بگیریم تا سرمایه مردم از دست آن ها خارج نشود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت با بیان اینکه مخالف فروش سهام عدالت، هستیم، ارزش سهام ۵۳۲ هزار تومانی را بین ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: زمانی ارزش این سهام را تا ۹ میلیون تومان کاهش یافته بود.

کد خبر: ۱۵۹٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha