۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان افزایش یافت
استاندار زنجان:

نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان افزایش یافت

زنجان - استاندار زنجان، با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی از ۴۱.۱ به ۴۹.۹ درصد در استان رسیده است.

به گزارش  خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، سال ۹۸ را سالی بسیار پر ماجرا اعلام کرد و افزود: در سال گذشته توفیقات خوبی در تمام بخش‌های مختلف در سطح کشور و به تبع استان زنجان کسب شد و این در حالیست که مشکلات زیادی بر سر راه تولید کشور بود.

وی اظهار کرد: علاوه بر تدوین نقشه راه، ماموریتی مبنی بر شرح وظایف مدیران در شرایط اقتصادی حاکم در زمان بیماری کرونا و دوران پساکرونا باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار زنجان، گفت: پیشنهادات مدیران در این شرایط به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سپرده شده و نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی و اتاق بازرگانی هم به این ماموریت افزوده شود.

حقیقی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: وظیفه مدیران این است که در حوزه‌های خود، طراح بوده و برنامه‌ریزی کرده و باانگیزه دقیق و سریع کار ها را دنبال کنند.

وی ابراز داشت: با وجود تمام مشکلاتی که دشمن ایجاد کرد، توفیقات ارزشمندی در استان حاصل شده و برگزاری ۸۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، دیدار با مسئولان ملی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و کمک به رونق تولید استان، حضور بسیاری از مقامات ملی در استان از توفیقات مهم در سال گذشته بوده است.

استاندار زنجان، تصریح کرد: قرار گرفتن زنجان جزو سه استان امن برای سرمایه‌گذاری، معرفی زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله، بازگرداندن واحدهای تعطیل به چرخه تولید و رشد ۳۷ درصدی متوسط انواع تسهیلات پرداختی از توفیقات مهم دیگر استان در سال گذشته بوده است.

حقیقی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان افزایش یافته است، افزود: نرخ مشارکت اقتصادی از ۴۱.۱ به ۴۹.۹ درصد در استان  رسیده است.

وی افزود: بیمه‌شدگان اجباری در استان طی سال گذشته نسبت به سال ۹۷  از سه هزار و ۲۴۱ نفر به سه هزار و ۲۱۷ نفر کاهش پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۵٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha