۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
پتانسیل بیت تورنت برای خروج از روند نزولی در صورت افزایش قیمت بیت کوین
تحلیل بازار رمزارزها؛

پتانسیل بیت تورنت برای خروج از روند نزولی در صورت افزایش قیمت بیت کوین

بیت تورنت موفق شد طی بهبود نسبی بازار در چند روز گذشته، تحرک چشمگیری از خود نشان دهد و در صورت بازگشت بیت کوین به کانال ۲۲ هزار دلار، احتمال خروج این ارز قدیمی از روند نزولی وجود دارد.

به گزارش بازار، ریزش بازار رمزارزها از روز گذشته، پیش‌بینی قیمت بیت تورنت را همچنان در حالت نزولی قررا داده و حتی پیشرفت چند روز اخیر بازار نیز نتوانست روند قیمت بیت تورنت را از حالت نزولی خارج نماید.

رمز ارز کنونی BTTC از زمان تغییر نام توکن بیت تورنت به نام فعلی، در ژانویه ۲۰۲۲ در یک روند نزولی شدید قرار داشته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر ۷۶.۹ درصد از بالاترین قیمت ژانویه خود کاهش یافته و اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۸۰ دلار معامله می شود.

بلاک چین BTTC یک شبکه سازگار با EVM بوده و امکان انتقال سریع مبتنی بر قراردادهای هوشمند را فراهم می کند. شبکه بیت تورنت در حال حاضر می تواند تا ۷۰۰۰ تراکنش بلاکچینی را تنها طی مدت ۳ ثانیه تسویه کند. این امکان البته امکان تعامل یکپارچه بین بلاک چین های اتریوم/ترون و بایننس اسمارت چین را نیز فراهم می کند.

مجموع عرضه توکن بیت تورنت اکنون به ۹۹۰ تریلیون عدد محدود شده که در حال حاضر، ۹۳۲ تریلیون از این مقدار در گردش است.

پیش بینی قیمت بیت تورنت

پتانسیل بیت تورنت برای خروج از روند نزولی در صورت افزایش قیمت بیت کوین

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت بیت تورنت نشان می دهد که رکود مداوم، این ارز را به یک مارپیچ نزولی سوق داده و طی ماه های گذشته نیز شاهد پیشرفت چشمگیر قیمت این رمز ارز قدیمی نبوده ایم.

با کاهش قیمت بیت کوین به ۱۷۶۰۰ دلار در هفته گذشته، قیمت توکن BTTC را به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۶۹ دلار کاهش داد. پس از بهبود شرایط بازار اما قیمت این رمز ارز جهش کرده و به بالای ۰.۰۰۰۰۰۱۰۵ دلار رسید، اما در ادامه مسیر شتاب خود را از دست داد. در نتیجه، قیمت پس از شکست روند صعودی آغاز شده کوتاه مدت، به روند نزولی بازگشت.

در ادامه، اگر BTTC از خط روند نزولی خود خارج شود، قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۱۳۳ دلار می تواند به یک پیش بینی معتبر برای بیت تورنت در کوتاه مدت تبدیل شود. با این حال، این تنها در صورتی امکان پذیر است که قیمت بیت کوین به بالای ۲۲۰۰۰ دلار برسد. شکل گیری هر نقطه پایین‌تر از ۰.۰۰۰۰۰۰۶۹ دلار پیش‌بینی فعلی مبنی بر پتانمسیل افزایش قیمت BTTC را باطل می‌کند.

کد خبر: ۱۵۹٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha