۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
تدوین بسته های اقتصادی دولت در حمایت از تولیدکنندگان
معاون وزیر صمت خبر داد:

تدوین بسته های اقتصادی دولت در حمایت از تولیدکنندگان

همدان - معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین بسته های اقتصادی دولت در حمایت از تولیدکنندگان خبر داد و گفت: این بسته ها در بخش تسهیلات و گمرک در اختیار فعالان اقتصادی قرار می گیرد.

به گزارش بازار، محمدمهدی برادران شامگاه چهارشنبه در گردهمایی فعالان اقتصادی استان همدان بابان اینکه راهبرد اصلی کشور تولید به صرفه است و برای رسیدن به این مهم رویکرد کاهش هزینه ها و بهره وری بیشتر را در بخش تولید به کار گرفته ایم، عنوان کرد: صنعتگران با بهره گیری از مشوق های اقتصادی دولت می توانند راهبرد تولید انبوه و کاهش هزینه های سربار را در مجموعه خود پیاده سازی کرده و در فضای رقابتی به وجود آمده بین تولیدکنندگان فعالیت کنند.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تحریم ها را با کمک فعالان اقتصادی و بخش خصوصی دور زدیم و به پشتوانه همین پتانسل و همگرایی قوی شاهد تحولات خوبی در عرصه تولید و تجارت کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اصلاحات ارزی صورت گرفته توسط دولت عنوان کرد: دولت ادبیات مدیریت انحصارگرا و مداخله گر در اقتصاد را اصلاح کرد و اکنون برای تحول اقتصادی نیازمند تغییر در تفکرات هستیم.

برادران اافه کرد: نگاه به تولیدکنندگان و صنعتگران کشور باید با تعامل بیشتر جایگزین شود.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha