۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۹
رشد ۵۰ درصدی فروش «شنفت» در سه ماهه نخست ۱۴۰۱
بازار خبر داد

رشد ۵۰ درصدی فروش «شنفت» در سه ماهه نخست ۱۴۰۱

«شنفت» در عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ مبلغ ۲۲۴۲ میلیارد تومانی درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت نفت پارس طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ معادل ۹۵۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۵۵ درصد افزایش داشته است.

«شنفت» با سرمایه ثبت شده ۱۶۶۹ میلیارد تومانی در عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ مبلغ ۲۲۴۲ میلیارد تومانی درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

در گزارش ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ هر سهم شنفت سودی ۷۵ تومانی سود ساخته است و طبق اعلام شرکت بر روی کدال مطابق با وضعیت سهامدار از تیر ماه واریز سود برای سهامداران دارای کدهای سجامی انجام می شود و افرادی که کد سجام ندارد می توانند از مرداد ماه با مراجعه به یکی از شعب بانک پارسیان سود خود را دریافت کنند و از آنجایی که در سه ماهه گذشته رشد چندانی نداشته پیش بینی می شود بعد از بازگشایی هم روندی صعودی داشته باشد، زیرا در هفته اخیر مجوز افزایش ۲۵ درصدی قیمت هم گرفته است که در سودسازی گزارش های آتی این شرکت می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۹٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha