۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
دست رد مجمع نمایندگان خراسان جنوبی به نظام صنفی کشاورزی
دبیر نظام صنفی کشاورزی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

دست رد مجمع نمایندگان خراسان جنوبی به نظام صنفی کشاورزی

بیرجند- دبیر نظام صنفی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: درخواست های مکرری از مجمع نمایندگان استان برای مطرح کردن دغدغه های کشاورزان و دامداران داشته ایم اما پاسخی داده نشده است.

علی رومنجانی درباره درخواست های مکرر نظام صنفی کشاورزی استان از مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت:نظام صنفی کشاورزی برخاسته‌ از رای مستقیم کشاورزان و دامداران است،جامعه ای که این روزها رنج و مشکلات فراوانی را به دوش می کشند.

دبیر نظام صنفی کشاورزی خراسان جنوبی افزود: از این رو نمایندگان این نظام صنفی برخاسته از دل قشری زحمت کش که تولید را با زخم هایی بر دل و دست ،ایستاده در غبار خشکسالی ادامه می دهد،برای رفع گوشه ای از مشکلات کشاورزان و دامداران و عشایر در تاریخ های مختلف از سال گذشته تا کنون(۶ شهریور ۱۴۰۰ ،۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ،۷ دی ۱۴۰۰) تقاضای دیدار و گفت و گو با نمایندگان محترم مجلس را مطرح کردند.

وی ادامه داد: اما عدم پاسخ به درخواست های مکرر نشان می دهد، نمایندگان محترم تمایلی به شنیدن دغدغه های ریز و درشت اعضای این نظام که یک خانواده ۹۰ هزار نفری است را ندارند.

وی تاکید کرد: انتظار می رفت، این روزها که به دلیل مشکلات جامعه کشاورزان و دامداران،امنیت غذایی کشور دچار مخاطرات فراوان شده،مجمع نمایندگان استان با دید تیزبینانه و آینده نگری بیشتری پاسخ گوی درخواست های نظام صنفی می بودند.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha