۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
 ۲۳۰۰ واحد صنفی مازندران پلمب شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۲۳۰۰ واحد صنفی مازندران پلمب شد

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از پلمب دو هزار و ۲۸۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قوانین نظام صنفی در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت مازندران، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد ۴۱ هزار و ۵۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان صورت گرفته است، افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به ایام تعطیلات نوروز، این سازمان مبادرت به اجرای طرح ویژه نظارتی در سراسر استان کرده است.

وی با اشاره اینکه هم اکنون نیز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر استان در حال اجراست از تشکیل هزار و ۲۹۹ پرونده طی این مدت خبر داد و اعلام کرد: دو هزار و ۲۸۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی از ابتدای سالجاری در مازندران پلمپ شده است.

وی تصریح کرد:به جهت تامین نیاز کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، هماهنگی های بسیار خوبی صورت گرفته شده و اقلامی همچون برنج ،شکر،گوشت قرمز،مرغ منجمد،روغن و خرما به استان اختصاص یافته که میزان آن قابل توجه است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران خاطرنشان ساخت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته شده هیچگونه کمبودی در تامین اقلام اساسی خانوارها وجود ندارد و ذخایر انبارهای استان در بهترین شرایط موجود قرار دارد.

وی در پایان از شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی،کم فروشی،احتکار،تقلب و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر: ۱۵٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha