۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
۶۳ پرونده احتکار اقلام بهداشتی و  درمانی در زنجان تشکیل شد/ برخورد با گران فروشی
رئیس صمت زنجان:

۶۳ پرونده احتکار اقلام بهداشتی و درمانی در زنجان تشکیل شد/ برخورد با گران فروشی

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه بیش از ۶۳ پرونده تخلف فقط در حوزه بهداشت و درمان استان زنجان تشکیل شده است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سازمان صمت زنجان در خصوص  احتکار مواد شوینده بهداشتی و ماسک به جد برخورد لازم را دارد،گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه بیش از ۶۳ پرونده تخلف تنها در حوزه بهداشت و درمان در استان کشف شده است.

وی اظهار کرد: این تعداد پرونده تخلف تشکیل شده که بیشتر این پرونده ها در زمینه احتکار مواد شوینده و اقلام  بهداشتی و بعد گران فروشی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه بیشترین انبار احتکار کشف شده در استان در اسفند ماه بود، ابراز کرد: اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد شوینده بیشترین موارد احتکاری در سال گذشته بود. 

فغفوری تاکید کرد: بازرسی‌ها با همکاری سازمان صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، تعزیرات حکومتی، استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی است، ابراز داشت: نظارت بر صدور و ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحدهای پوشاک و کفش، رعایت درصد سود مجاز در عمده و خرده‌فروشی‌ها، جلوگیری از عرضه کالاهای  غیراستاندارد، برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار از فعالیت های مهم بازرسی است.

رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت زنجان، یاد آور شد: دریافت و رسیدگی به موقع به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ در دستور کار جدی سازمان می باشد.

کد خبر: ۱۵٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha