۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
حضور ۱۰ شرکت گلستانی در نمایشگاه‌ «آلماتی» قزاقستان
رئیس اتاق بازرگانی گرگان خبرداد؛

حضور ۱۰ شرکت گلستانی در نمایشگاه‌ «آلماتی» قزاقستان

گرگان- چوپانی، رئیس اتاق بازرگانی گرگان از حضور ۱۰ شرکت تولیدی و دانش بنیان گلستان در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در آلماتی قزاقستان خبر داد.

علی محمد چوپانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: ۱۰ شرکت تولیدی و دانش بنیان گلستان در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در آلماتی قزاقستان حضور دارند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود: این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۳ تیر ماه سال جاری مصادف با دوم تا چهارم جولای در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آلماتی (آتاکنت اکسپو) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور مساعدت به شرکت های گلستانی حاضر در این نمایشگاه، ۸۰ درصد از هزینه ها توسط پارک علم و فناوری گلستان و شرکت شهرک های صنعتی استان پرداخت می شود.

چوپانی ادامه داد: برخورداری از مسیرهای ریلی و دریایی زمینه افزایش مراودات تجاری بین قزاقستان و ایران را فراهم کرده و بر اساس تفاهم نامه های امضا شده در سفر رئیس جمهور قزاقستان و ایران مقرر است تا امسال سه میلیون تن غلات به ایران وارد شود.

به گزارش بازار، این نمایشگاه بین المللی در زمینه های نفت، گازو پتروشیمی، صنایع و مصالح ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، انرژی (آب و برق)، کشاورزی، صنعت و ماشین آلات، شوینده، آرایشی بهداشتی، گردشگری، لوازم خانگی، مبلمان و صنایع چوب، فرش و موکت، مواد و صنایع غذایی، دام وطیور، خودرو و قطعات خودرو پذیرای فعالان اقتصادی است.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha