۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
۲ طرح جذاب استاندار برای خانه‌دار شدن مردم در شهرهای کوچک استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۲ طرح جذاب استاندار برای خانه‌دار شدن مردم در شهرهای کوچک استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از اجرای ۲ طرح جذاب برای خانه‌ دار کردن مردم استان بوشهر در شهرهای کوچک خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای خانه‌دار کردن مردم و حل مشکل مسکن اظهار داشت: دولت سیزدهم از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای احداث مسکن برای قشرهای ضعیف جامعه اهتمام جدی داشته و این روند ادامه دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای ۲ طرح جذاب برای خانه‌دار کردن مردم استان بوشهر خاطر نشان کرد: طرح خودمالکی و همچنین طرح اعطای زمین و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت از جمله این طرح‌هاست که اجرای دقیق این ۲ طرح جذاب می‌تواند مشکلات بخش زیادی از جامعه را رفع کند.

محمدی‌زاده در تشریح جزئیات طرح خودمالکی یادآور شد: کسانی که خانه کلنگی قدیمی دارند و یا زمین در اختیارشان است، می‌توانند با برادر یا خواهر یا اقوام و یا سایر افراد در آن زمین، چندین آپارتمان بسازند و تسهیلات ارزان‌قیمت با بازپرداخت طولانی مدت را ما در اختیارشان می‌گذاریم.

وی در ارتباط با طرح اعطای زمین و پرداخت تسهیلات نیز گفت: شهرداری‌های شهرهای کوچک و دهیاری‌ها، نسبت به تامین اراضی اطراف محدوده شهر و روستا برای متقاضیان اقدام و پس از تامین زمین در قطعه‌های ۱۵۰ و ۲۰۰ متری، تسهیلات مورد نیاز را ما پرداخت خواهیم کرد.

محمدی‌زاده افزود: با اجرای دقیق این طرح‌ها، وضعیت تامین مسکن در مناطق شهری و روستایی بهبود می‌یابد و در کنار آن، طرح جهش تولید مسکن نیز وضعیت را بهتر می‌کند.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha