۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
شمار شهرک های صنعتی در مازندران افزایش یابد
در گفتگو با بازار؛

شمار شهرک های صنعتی در مازندران افزایش یابد

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس خواستار افزایش تعداد شهرک های صنعتی در استان شد و گفت: این طرح باید پیگیری و رصد شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه مسئله منطقه آزاد مازندران قبل از سال جدید مصوب نشده بود، افزود: دوباره از سوی نمایندگان مجلس و استاندار برای بررسی و تصویب درخواست و در مجلس اعلام وصول شد.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد در اشتغال و سرمایه گذاری نقش اساسی دارد، گفت: برای رونق اشتغال باید به سمت احیای صنایع، ایجاد صنایع و افزایش بهره وری پیش رویم.

وی با اظهار اینکه در زمینه ایجاد اشتغال عقب هستیم، گفت: برای راه اندازی شغل به ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم داریم و ظرفیت استان به گونه است که باید به صنایع خرد بیشتر بپردازیم.

زارعی گفت:کشاورزی برند استان است و در اشتغال و ضریب بهره وری تاثیر زیادی دارد اما با این حال بخش دام و طیور رغبتی برای دریافت تسهیلات ندارند.

این نماینده مجلس یادآور شد: باید آماری از اشتغال و بیمه بیکاری داشته باشیم و کمیته و کارگروه اشتغال استان آمارها را رصد و پایش کنند.

وی با تاکید براینکه سراغ شهرک های صنعتی برویم خواستار افزایش تعداد شهرک های صنعتی در استان شد و گفت: زمین برای ایجاد شهرک های صنعتی در استان وجود دارد و باید پیگیری لازم صورت گیرد.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha