۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
تخصیص ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های نیمه‌تمام اصفهان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبر داد؛

تخصیص ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های نیمه‌تمام اصفهان

اصفهان – نقش؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تکمیل و رفع مشکلات طرحهای نیمه تمام تولیدی، صنعتی و کشاورزی اصفهان تخصیص داده می‌شود.

علیرضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به اصفهان دستاوردهای خوبی در بخش های مختلف به همراه داشت و در زمینه اقتصادی نیز موفق شدیم مصوبات تاثیرگذاری در اقتصاد استان را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در زمینه صنعتی و کشاورزی از استانهای برتر کشور است و نیازمند بودجه برای تکمیل بسیاری از پروژه های مهم اقتصادی است، افزود: یک هزار و ۹۸۰ طرح نیمه تمام در اصفهان از مزایای سفر رئیس جمهور بهره مند می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: در این سفر ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تکمیل و رفع مشکلات این طرح های نیمه تمام تولیدی، صنعتی و کشاورزی مصوب شده است که در دو حوزه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش است.

وی گفت: این تسهیلات با توجه به اولویت پیشرفت فیزیکی طرح‌های مذکور و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و استاندرای در اختیار صاحبان کسب و کارهای مذکور قرار می گیرد.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha