۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
اجرای کُند قانون جهش مسکن در گلستان قابل دفاع نیست
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

اجرای کُند قانون جهش مسکن در گلستان قابل دفاع نیست

گرگان- ایری، نماینده مردم شهرستان های بندرگز، ترکمن، گمیشان و کردکوی در مجلس گفت: نبود برنامه منسجم و مشکلات مدیریتی اجرای قانون جهش مسکن در گلستان را کند کرده که این امر قابل دفاع نیست.

عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: عملکرد مجموعه های متولی در بخش اجرای قانون جهش مسکن، قابل دفاع نیست و ضرورت دارد تا در این بخش همت بیشتر انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اراضی به نسبت معقولی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در گلستان پیش بینی شده که با ظرفیت های در نظر گرفته شده برای استان همخوانی دارد و باید مدیران این بخش برنامه ریزی برای مباحث اجرایی آن را در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: اطلاعات و مباحث مطروحه چندان قابل دفاع نیست و اگر می خواهیم که در اجرای این طرح نسبت به سایر استان ها عقب نمانیم باید مجموعه مدیریتی استان جدیت بیشتری صرف کنند.

ایری گفت: با توجه به بسته های حمایتی دولت در این طرح باید مدیران میانی شبانه روز تلاش کنند تا خانه دار شدن دهک های متوسط و پایین جامعه را در این طرح محقق کنند.

به گزارش بازار، در طرح نهضت ملی مسکن که از اولویت‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم است تاکنون حدود ۹۰ هزار نفر ثبت نام کرده که از این تعداد ۴۹ هزار و ۶۷۹ نفر تعیین تکلیف شده اند.

در استان گلستان برای سال اول تاکنون بالغ بر ۲۳۰ هکتار زمین در مجموع شهرهای استان تامین شده و پروژه ها در مراحل مختلف آمادسازی زمین، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت هستند.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha