۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
 اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به بنیاد مسکن زنجان ابلاغ نشده است
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به بنیاد مسکن زنجان ابلاغ نشده است

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی تا امروز به بنیاد مسکن استان زنجان ابلاغ نشده  و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۲ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شود.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه زنجان از حیث مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی جزو استان‌های پیشرو کشور است، گفت: در این زمینه استان از متوسط کشوری بالاتر است.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن در ترویج فرهنگ مقاوم‌سازی در روستاها نقش تاثیرگذار و مهمی بر عهده دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: نظارت مستمر بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی گامی مثبت در کاهش بروز خسارت‌های زمان بحران و سوانح طبیعی است.

خواجه ای تاکید کرد: میزان کمک‌های بلاعوض از سوی حساب ۱۰۰ امام (ره) برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام روستایی در سال گذشته تعداد ۸۷۴ فقره به مبلغ ۶۴ میلیارد ریال بود.

وی افزود: همچنین در سه ماهه اول امسال نیز تعداد ۲۸ فقره به مبلغ ۲,۴۲۰ میلیون ریال از این محل برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام روستایی پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ابراز داشت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبار سال گذشته در استان زنجان با سهمیه تخصیصی ۵ هزار فقره و تعداد سهمیه ابلاغی ۴ هزار و ۲۳۰ واحد است که از این تعداد ۴ هزار و ۲۳۰ فقره معرفی به بانک و تعداد سه هزار و ۶۴۰ فقره، معادل ۸۶ درصد انعقاد قرارداد شده است.

خواجه ای گفت: این تسهیلات در حال حاضر با کارمزد ۵ درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اعطا می‌شود.

وی بیان داشت: اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی تا امروز به بنیاد مسکن استان زنجان ابلاغ نشده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۲ هزار واحد مسکونی در سطح استان مقاوم‌سازی شود که آمار قابل توجهی خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۸٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسینی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      1 0
      والا هیچ جا ابلاغ نشد فقط مردم بیچاره کردن
    • ناشناس IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      1 0
      پس کی میخواد ابلاغ بشه بهار که تموم شد تابستونم تا چشم بهم بزنی تموم میشه بهترین زمان برای ساخت وساز،مسئولا ‌کمی به فکر این بدبخت بیچارهها باشن به امید وام ۲۰۰میلیونی ساخت خونمونو شروع کردیم ولی.....