۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
انجام بیش از ۱۳ هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم در دو ماه اخیر
رئیس سازمان صمت قم اعلام کرد؛

انجام بیش از ۱۳ هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم در دو ماه اخیر

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در دو ماه اخیر ۱۳ هزار و ۲۱۲ مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم انجام شده است که باعث تشکیل ۶۳۰ پرونده شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی با بیان اینکه طی دو ماهه گذشته ۱۳ هزار و ۲۱۲ بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی استان قم توسط بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف به صورت مشترک انجام شد، افزود: تعداد پرونده‌های متشکله طی این مدت ۶۳۰ مورد، تعداد تخلفات مکشوفه ۹۲۸ مورد و ارزش ریالی تخلفات مکشوفه ۳۹ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: اغلب پرونده‌های متشکله در حوزه داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، پوشاک، خشکبار، LPG ، جایگاه‌های CNG و غیره بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به استقرار بازرس مقیم در واحدهای تولیدی مواد ضد عفونی کننده افزود: با توجه به حساسیت و خطرناک بودن ویروس کویید ۱۹ به واحدهای صنفی غیرضروری طی گشت مشترک با اماکن اخطارداده و در صورت تخلف پلمب می‌شوند.

وی بیان کرد: تعداد بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت طی دو ماهه اخیر هفت هزار و ۹۱۵ مورد بود که تعداد پرونده‌های متشکله در این زمینه ۳۹۹ مورد، تعداد تخلفات مکشوفه ۶۴۴ مورد و ارزش ریالی تخلفات ۳۹ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال بوده است.

کد خبر: ۱۵٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha