۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
فعالیت مشاغل کم ریسک مورد ارزیابی قرار می گیرد
در خراسان رضوی

فعالیت مشاغل کم ریسک مورد ارزیابی قرار می گیرد

مشهد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از هفته گذشته که به مشاغل کم ریسک اجازه فعالیت داده شد، دو هفته برای ارزیابی وضعیت فعلی فرصت داریم، لذا پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی باید مد نظر قرار بگیرد تا دغدغه ای نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا یک بحران اقتصادی در جهان به وجود آورده است لذا برای مقابله با این شرایط، دولت در قالب ارائه بسته‌های معیشتی، ارائه وام به افراد، مشاغل و تولید کنندگان، اقداماتی را در دستور کار دارد.

وی با تاکید بر این موضوع که باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای حول محور الگوی مثلث توسعه اقتصادی برای برون رفت از شرایط کرونایی انجام گیرد افزود: برای برون رفت از این شرایط در سال جاری باید برنامه‌ریزی خاص و ویژه‌ای حول محور الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی و «جهش تولید» برای استان داشته باشیم.

در این جلسه هم چنین رسول فرزاد فرد دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز اظهار کرد: در سال ۹۸ تعداد ۲۴۷ جلسه با ۱۴۹۹ مصوبه در کمیسیون استان به همراه کمیته های تخصصی چهار گانه، کارگروه های کارشناسی و کمیسیون‌های شهرستانی حوزه استان برگزار شده است.

وی افزود: ارزش ریالی کشفیات دستگاه های کاشف استان در سال ۹۸ برابر با ۳۷۳۳ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.

کد خبر: ۱۵٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha