۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
در موضوع برجام به مرحله خوبی رسیده ایم؛ خبرهای خوشی در راه است
رییس سازمان حفاظت محیط زیست:

در موضوع برجام به مرحله خوبی رسیده ایم؛ خبرهای خوشی در راه است

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محاصره اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران بی‌اثر بوده و این چیزی است که در سطح بین المللی دیگر کشورها هم به آن رسیده اند.

به گزارش بازار، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: اکنون ایران نفت خود را می فروشد و پول آن را نیز دریافت می کند، کشورهای زیادی خواستار مراوده با ایران هستند و در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: خیلی از کشورها دست نیاز به سوی ایران دارند و علیرغم همه چوب لای چرخ گذاشتن ها و بدخواهی های داخلی و خارجی، ما توان این را داریم که شرایط را به همان جایی برسانیم که خواست مردم است.

وی در خصوص وضعیت بازار نیز گفت: قیمت هایی که پیش از این اوج گرفته بود اکنون در حال تثبیت است، در موضوع برجام هم به مرحله خوبی رسیده ایم اما شیطنت هایی شد؛ با این وجود مردم بدانند که روزهای خوش و خبرهای خوبی برای کشور در راه است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به توفیقات و دستاوردهای ایران در زمینه مهار کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه با فروکش کردن تدریجی کرونا، دیگر در کشور حتی افراد کمتری از ماسک استفاده می کنند و این در حالی است که این بیماری هنوز در کشورهای دیگر قربانی می گیرد.

سلاجقه گفت: در جنگ روسیه با اوکراین و مسائل اقتصادی که ایجاد شد، مسوولان روسی ابتدا از تحریم واهمه داشتند، اما وقتی مسوولان ایرانی اعلام کردند که ما از ۴۳ سال پیش در تحریم بوده ایم، آنان از صلابت و اقتدار ما شگفت زده شدند، پس از آن بود که پوتین اعلام کرد که ایران را الگوی خود قرار داده است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم، اظهار داشت: با وجود حصر اقتصادی و سیاسی، این کشور روی پای خود ایستاده است و اکنون حتی دشمن فهمیده است که تحریم ها بر ما اثری ندارد.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای ۹ ماهه دولت رییسی ستودنی است، درباره رویکرد دولت در حمایت از محرومان گفت: دولت رییسی به دنبال خیانت به مردم و عمل نکردن به تعهدها نیست و به آنچه در تعهد دارد، پایبند است و پای عهد خود ایستاده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha