۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
سوت قطار در بندر کاسپین به صدا در می آید
استاندار گیلان:

سوت قطار در بندر کاسپین به صدا در می آید

رشت- استاندار گیلان گفت: امسال سوت قطار در بندر کاسپین به صدا درمی آید و کشتی های رو - رو در آن پهلو می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی دریافت یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده از محل سفر رئیس‌جمهوری به گیلان را یادآور شد و ادامه داد: توسعه تجارت خارجی با استفاده از ظرفیت اتحادیه اقتصادی اوراسیا و فعال‌سازی بنادر گیلان با تکیه بر اقتصاد دریامحور مورد اهتمام است.

استاندار گیلان با تصریح اینکه امسال سوت قطار در بندرکاسپین به صدا در می آید، گفت: با تحقق این مهم و فراهم سازی بستر حرکت کشتی های رو - رو، شاهد رشد اقتصادی استان خواهیم بود.

وی فراهم‌سازی زمینه برای حضور فعال سرمایه گذاران و بخش خصوصی را مورد تأکید قرار داد و مدیریت تحولی را رویکرد خود برای بهبود وضعیت استان بیان ذکر کرد.

عباسی با اشاره به اینکه بر انتصاب افراد شایسته و نخبه بومی تأکید دارم، ولایت‌پذیری و اعتقاد به برنامه‌های دولت سیزدهم و حرکت در این چارچوب را از مهمترین ملاک‌ها خواند.

وی ساماندهی نیروهای توانمند و مشخص شدن وضعیت اشتغال آنان را از موضوعات مورد توجه دولت سیزدهم ذکر و برگزاری دو جلسه شورای عالی اداری کشور را موید این مهم عنوان کرد.

استاندار گیلان بر مدیریت چابک، پر انرژی و دارای مهارت مطابق با رویکرد دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در جهت شتاب در رسیدگی به مشکلات مردم و رفع آنها تأکید و آن را از شاخص‌های انتخاب مدیران استان عنوان کرد.

وی همچنین تشکیل بانک نیروهای کارآمد برای بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان را مورد تأکید قرار داد و گفت: از همه فرصت ها و پتانسیل های استانی و ملی، برای تعالی استان استفاده می‌کنم.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha