۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
شهرک صنعتی سلولزی در ساری راه اندازی می شود
در گفتگو با بازار؛

شهرک صنعتی سلولزی در ساری راه اندازی می شود

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: شهرک صنعتی سلولوزی با همکاری و توافق شرکت چوب و کاغذ استان در ساری احداث می شود.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرک صنعتی صنایع سلولزی در جنوب ساری احداث می شود، گفت: این شهرک با توافق شرکت چوب و کاغذ مازندران با شرکت شهرکه ای صنعتی مازندران برای سرمایه گذاری در این بخش، احداث می شود.

وی بیکاری را از مهمترین مشکلات منطقه بیان کرد و گفت: با ایجاد شهرک سلولزی شرایط برای توسعه اقتصادی منطقه مهیا می شود و اجرای این طرح در رفع مشکلات بیکاری موثر است.

نماینده مردم ساری و میاندورود احداث شهرک صنعتی در جنوب شهر ساری را بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این شهرک، علاوه بر جذب نیرو و اشتغال زایی، مواد اولیه کارگراه و صنایع وابسته به چوب و کاغذ تامین می شود.

بابایی کارنامی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های موجود در بانک ملی از صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان یکی از برندهای موفق در عرصه صنایع سلولزی یاد و خاطرنشان کرد: امروز شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان یک صنعت پیشرو در سطح کشور مطرح است که می تواند زمینه ساز استقرار سایر صنایع مرتبط پایین دستی شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha