۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
ایجاد تحول در نحوه حکمرانی وزارت صمت
در نشست دهه تولید و تجارت مطرح شد

ایجاد تحول در نحوه حکمرانی وزارت صمت

جنابی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ریل‌گذاری‌های جدید و ایجاد تحول در نحوه حکمرانی این وزراتخانه خبر داد.

به گزارش بازار، شهاب جنابی در نشست گرامیداشت دهه تولید و تجارت وزرات صمت با اشاره به گستره بخش‌های صنعت، معدن و تجارت و حوزه‌های ماموریتی متنوع آن گفت: وزارت صمت در حدود ۱۰ ماهه دولت سیزدهم برنامه‌های مشخصی برای ایجاد تحول در این بخش در دستور کار خود قرار داده و تلاش زیادی برای ریل‌گذاری جدید و ایجاد تحول در نحوه حکمرانی بخش صنعت، معدن و تجارت انجام داده است.

رییس ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت وزرات صمت گفت: در دهه صنعت و معدن دو ماموریت را در اجرای برنامه‌ها دنبال می‌کنیم، نخست؛ تبیین اقدامات و دستاوردها و دوم؛ قدردانی و تشکر از اقدامات تلاشگران، همچنین در تلاشیم با تبیین اقدامات انجام شده نقش خود را در فرآیند اقدامات به خوبی ایفا کرده و برای تحقق آن‌ها تلاش کنیم.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت افزود: نشست با سران سه قوه، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مختلف، برگزاری نشست‌های خبری، حضور فعال در رسانه‌ها، بازدیدهای جمعی مردمی از صنایع بزرگ، معرفی پیشکسوتان و تقدیر از آنان، معرفی جوانان پیشگام و تقدیر از آنان و غیره، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha