۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
تحقق ثبات اقتصادی با مسئله محور شدن برنامه هفتم توسعه
رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

تحقق ثبات اقتصادی با مسئله محور شدن برنامه هفتم توسعه

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش عملکرد برنامه ششم توسعه بسیار مهم است، گفت: حوزه نظارتی قطعاً در هدایت برنامه های توسعه کشور می تواند تاثیرگذار باشد.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در مراسم رونمایی از گزارش عملکرد برنامه ششم توسعه که امروز (چهارشنبه یک تیرماه) برگزار شد، گفت: مطمئنم در صورتی که در تدوین برنامه هفتم توسعه بر روی ریل مسئله محوری حرکت کنیم، می توانیم بدون تردید ثبات اقتصادی را در طول ۵ سال آینده رقم بزنیم، اولویت فعلی ما ایجاد ثبات اقتصادی است تا زمینه رشد اقتصادی فراهم شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نوسانات مختلفی که در حال حاضر داریم، نمی توانیم در این شرایط از سرمایه گذاری، بهره وری، عدالت و رشد صحبت کنیم، چرا که هر کجا را که می بینیم ناترازی به وضوح دیده می شود، بنابراین بیش از تدوین و تنظیم برنامه هفتم توسعه باید تحلیل دقیقی از محیط داخل و خارجی خود داشته باشیم تا براساس آن برنامه را تنظیم کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: گزارش عملکرد برنامه ششم توسعه بسیار مهم است، حوزه نظارتی قطعاً در هدایت برنامه های توسعه کشور می تواند تاثیرگذار باشد و کمک کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha