۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی کرونا به تولیدات مرغ در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مطرح کرد:

خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی کرونا به تولیدات مرغ در مازندران

ساری - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، خسارت ناشی از کرونا به بخش تولید مرغ مادر و گوشتی را در استان بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

عزیزاله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تاثیر  ویروس منحوس کرونا بر بخش های مختلف کشاورزی و زیرمجموعه های آن اظهار داشت: این حادثه به بخش مرغ مادر و گوشتی در استان بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آسیب زده است.

وی با بیان اینکه کرونا در حوزه های مختلف کشاورزی موجب ضرر و زیان شده است، برلزوم برنامه ریزی برای رفع این خسارت ها تاکید کرد.

وی با اشاره به تولید حدود شش میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی در استان یادآور شد: در سال جهش تولید و بهره گیری از شیوه های علمی می توان این تولیدات را دو برابر افزایش داد و ترویج کشت مکانیزه از جمله برنامه ها برای تحقق اهداف است.

شهیدی فر به برنامه رشد صادرات در سال جهش تولید اشاره و اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان صادر شد و برنامه داریم امسال نیز در این حوزه به اهداف تعیین شده دست یابیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، توسعه باغ الگوی صادرات مرکبات را از مهمترین برنامه ها برای توسعه صادرات بیان کرد و گفت: این باغ در وسعت پنج هزار هکتار ایجاد می شود.

کد خبر: ۱۵٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha