۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
افزایش فروش بیت کوین های استخراج شده توسط ماینرها در بازار کریپتو
بازار گزارش می دهد؛

افزایش فروش بیت کوین های استخراج شده توسط ماینرها در بازار کریپتو

گزارش های منتشر شده از سوی منابع مطلع حاکی از فروش دستکم ۴۴۱۱ بیت کوین در بازار طی ماه می توسط شرکت های ماینر بوده که یکی از دلایل ریزش قیمت این رمزارز در بازار محسوب می شود.

به گزارش بازار، با افزایش گمانه زنی ها در خصوص چرایی ریزش سنگین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو، گزارش های منتشر شده از سوی وب سایت NYDIG نشان می دهد شرکت های ماینر بیت کوین در ماه می سال جاری، ۴۴۱۱ بیت کوین استخراج شده خود را به منظور جبران هزینه های جاری شرکت و در راستای تلاش برای ادامه حیات خود در بازار به فروش رسانده اند؛ موضوعی که یکی از عوامل افزایش عرضه این رمز ارز در بازار طی ماه گذشته و از جمله عوامل ریزش شدید آن محسوب می شود.

همچنین بر اساس گزارش های مالی ارائه شده از سوی این شرکت ها، فروش بیت کوین های استخراج شده همچنان از سوی آنها ادامه داشته و بنا بر گزارش وب سایت «کوین متریکز»، روزانه شاهد وارد شدن تعداد بیت کوین های بیشتری به کیف پول صرافی ها از سوی شرکت های ماینر هستیم. این وب سایت همچنین مدعی شده که شرکت های ماینر بیت کوین برای ادامه بقای خود در حال جنگیدن بوده و بسیاری از آنها تاکنون منحل شده اند.

در ابتدا، ماینرها برای هر بلاک استخراج شده ۵۰ بیت کوین دریافت می کردند. اما هر چهار سال، میزان دستمزد به نصف کاهش می یابد. اکنون ۶.۲۵ بیت کوین به آنها با استخراج هر بلاک پرداخت می شود.

به طور متوسط هر ۱۰ دقیقه یک بلاک جدید به وجود می آید؛ به این معنی که هر روز حدود ۹۰۰ بیت کوین حاصل از استخراج به بازار وارد می شود. علاوه بر این، آنها برای پردازش تراکنش ها نیز کمیسیون دریافت می کنند.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha