۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی برای ایجاد طرح تولید غشاهای تصفیه آب در ایلام
استاندار ایلام خبر داد

سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی برای ایجاد طرح تولید غشاهای تصفیه آب در ایلام

ایلام- استاندار ایلام از سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد طرح تولید غشاهای تصفیه آب در ایلام خبر داد و گفت: از سرمایه‌های گذاری در استان با فراغ بال استقبال می کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری شرکت ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) در خصوص طرح تولید غشاهای تصفیه آب یا فلیترهای تصفیه آب در ایوان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به طرح تولید غشاهای تصفیه آب یا فلیترهای تصفیه آب توسط شرکت غشا گستر دالاهو گفت: برای اجرای این طرح مهم در مجموع ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ارزی و ریالی لازم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در صورت بهره برداری از این طرح برای ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود، اظهار داشت: قرار است تامین تسهیلات طرح مذکور از طریق تبصره ۱۸ از طریق بانک صنعت و معدن و تجارت صورت می گیرد.

بهرام نیا در پایان از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خواستار مساعدت لازم برای سرمایه‌گذاری در استان شد و گفت: از هر نوع سرمایه گذاری که منتج به اشتغال و توسعه استان شود با فراغ بال استقبال می کنیم.

وی افزود: در این مسیر مهم از هیچ تلاشی برای تسهیل در کار سرمایه گذاران فروگذار نخواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha