۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
برقراری ۸ پرواز برای اعزام حجاج از ۴ ایستگاه پروازی به سوی جده و مدینه منوره
آخرین وضعیت از اعزام حجاج ۱۴۰۱؛

برقراری ۸ پرواز برای اعزام حجاج از ۴ ایستگاه پروازی به سوی جده و مدینه منوره

برنامه پروازهای رفت حجاج در هفتمین روز اعزام، از چهار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و شهید سردارحاج قاسم سلیمانی اهواز، شهید آیت الله بهشتی اصفهان و شهید آیت الله هاشمی نژاد مشهد انجام می شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با ۲۸ خرداد ماه عملیات رفت زائران بیت الله الحرام از چهار ایستگاه پروازی تهران، خوزستان، اصفهان و مشهد با ۸ پرواز در حال انجام است.

در روز بیست وهشتم خرداد ماه سال جاری سه پرواز از فرودگاه‌ حضرت امام خمینی(ره) به فرودگاه‌های جده ومدینه، یک پرواز از فرودگاه اهواز به مدینه، دو پرواز از فرودگاه اصفهان به مقصد مدینه منوره و دو پرواز از فرودگاه مشهد به فرودگاه جده انجام خواهد شد.

در هفتمین روز از اعزام زائران بیت الله الحرام سه پرواز از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد که اولین پرواز در ساعت یک و چهل و پنج دقیقه بامداد امروز به شماره پرواز ۱۵۲۰ از تهران به مقصد مدینه پرواز کرد و پرواز دوم در ساعت ۱۰ صبح امروز به شماره پرواز ۱۵۳۲ عازم مدینه منوره شد و پرواز سوم از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ساعت ۲۰و ۴۵ دقیقه شامگاه به شماره پرواز ۱۵۲۴ به جده عزیمت خواهد کرد.

حجاج بیت الله الحرام از استان اصفهان با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله بهشتی امروز عازم سرزمین وحی می شوند، اولین پرواز زائران ساعت ۵ صبح امروز به شماره پرواز ۱۵۳۰ به مدینه منوره اعزام شد و دومین پرواز از این استان در ساعت ۱۹ عصر امروز به شماره پرواز ۱۵۳۸ به سوی مدینه منوره پرواز خواهد شد.

همچنین اعزام حجاج بیت الله الحرام استان خراسان رضوی نیز امروز با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله هاشمی نژاد مشهد انجام خواهد شد، اولین پرواز زائران ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۵۳۴ به سوی فرودگاه جده اعزام شد و دومین پرواز از این استان در ساعت ۱۸ عصر امروز به شماره پرواز ۱۵۳۶ عازم فرودگاه جده خواهد شد.

به گزارش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، اعزام زائران بیت الله الحرام از استان خوزستان با یک پرواز از فرودگاه بین المللی شهید سردارحاج قاسم سلیمانی انجام در ساعت ۲۲:۰۵ امشب به شماره پرواز ۱۵۲۶ به مدینه منوره انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، اهواز، ساری، یزد، کرمان، اردبیل، تبریز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان، شیراز، زنجان و همدان آماده پذیرش و اعزام زائران خانه خدا به عربستان هستند و عملیات حج امسال طی ۳۷ روز از ۲۲ خرداد از سه شهر کرمان، تهران و تبریز آغاز شده و در تاریخ ۱۲ تیر ماه به پایان خواهد رسید و عملیات برگشت نیز طی ۱۶ روز از ۲۳ تیرماه آغاز و در تاریخ ۸ مرداد ماه به پایان می رسد.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha