۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
حضور فعال زرین صنعت خوشبخت در نمایشگاه آگروفود ۲۰۲۲

حضور فعال زرین صنعت خوشبخت در نمایشگاه آگروفود ۲۰۲۲

نمایشگاه مکانی است که در آن عرضه‌کنندگان و خریداران به صورت مستقیم و سازمان یافته، به داد و ستد کالاها و خدمات می‌پردازند.

به گزارش بازار، نمایشگاه مکانی است که در آن عرضه‌کنندگان و خریداران به صورت مستقیم و سازمان یافته، به داد و ستد کالاها و خدمات می‌پردازند. نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود یکی از این فضاهاست که در آن، کسب و کارها و تاجران با یکدیگر آشنا شده و بین آن‌ها قراردادهای کلان و بین‌المللی در جهت واردات و صادرات مواد غذایی و تکنولوژی‌های وابسته به آن بسته می‌شود.

نمایشگاه ایران اگروفود سال ۱۴۰۱ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ خرداد ماه برای بیست و نهمین سال متوالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه مانند سال گذشته، غرفه‌های زیادی در زمینه مواد غذایی و تکنولوژی وابسته به آن برپاست که افراد می‌توانند بدون طی مسافت طولانی و پرهزینه به راحتی شرکای تجاری خود را پیدا کنند.

نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته - ایران آگروفود ۲۰۲۲ مانند دیگر نمایشگاه‌ها به دلایل متعددی برپا می‌شود. از جمله دلایل مهم برگزاری نمایشگاه اگروفود که می‌توان به آن اشاره کرد:

  1. فرصتی برای برندها و کارخانجات تولید مواد غذایی که محصولات خود را در معرض نمایش بازدیدکنندگان و مشتریان قرار دهند.
  2. تعامل شرکت‌ها و بازدیدکنندگان با شرکت‌های بین‌المللی و پتانسیل سایر کشورها برای ارائه محصولات خود و انتقال هرچه بهتر تجربیاتشان.
  3. فرصت آشنایی با بهترین محصولات موجود در صنعت غذا برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و کوچک جهت تامین مواد غذایی مورد نیاز خود.

شرکت زرین صنعت خوشبخت امسال نیز مانند سال‌های گذشته به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ ایران در زمینه مواد غذایی در نمایشگاه ایران اگروفود ۱۴۰۱ حضور دارد و غرفه این شرکت خوش آوازه در سالن ۷ واقع شده است که با برندهای خوشبخت، مکنزی و لایف استار به معرفی محصولات خود در زمینه نوشیدنی، کنسرویجات، تن ماهی، برنج، رب گوجه‌فرنگی و ... می پردازد.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت زرین صنعت خوشبخت، حضور در این نمایشگاه علاوه بر دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید، اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کند. از جمله اهدافی که ایشان برای شرکت در نمایشگاه به آن اشاره کردند عبارتند از:

  • معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های زرین صنعت خوشبخت در زمینه مواد غذایی
  • ارتقاء دانش فن‌آوری و تبادل اطلاعات روز در زمینه صنایع غذایی
  • ارتقاء سطح مبادلات تجاری جهت توسعه و معرفی محصولات صادراتی
  • آشنایی بازدیدکنندگان نمایشگاه با محصولات جدید زرین صنعت خوشبخت
  • معرفی محصولات بین سازمانی(B۲B) و عقد قرارداد تامین مواد اولیه کارخانجات با نمایندگان آن‌ها

شایان ذکر است، شرکت در این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت می‌توانند از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید داشته باشند.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha