۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
۲۴ میلیارد ریال تهسیلات سرمایه در گردش به دامداران ارومیه پرداخت شد
مدیرجهادکشاورزی ارومیه:

۲۴ میلیارد ریال تهسیلات سرمایه در گردش به دامداران ارومیه پرداخت شد

ارومیه - مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در راستای حمایت از تولید تاکنون ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، پرویز امجدی در این زمینه فزود: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و در راستای حمایت از تولید تاکنون ۲۳۰ متقاضی اهل این شهرستان در سامانه سیتا ثبت نام و برای دریافت تسهیلات یارانه دار به شعبات منتخب بانک کشاورزی معرفی شده اند.

وی بیان کرد: میزان اعتبار درخواستی این متقاضیان که از طریق سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی ثبت و به بانک عامل ارجاع داده شده، ۴۴۹ میلیارد ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه اظهار کرد: این تسهیلات به واحدهای طیور گوشتی، تخمگذار، گاوداری شیری، دام سبک و سنگین روستایی و طرح‌های پرواربندی قابل پرداخت است.

امجدی ادامه داد: دامداران با استفاده از دامدار کارت قادر به خرید نهاده های دامی مورد نیاز خود از شرکت پشتیبانی امور دام، تعاونی های شهرستان، کارخانجات خوراک دام و مراکز فروش تعیین شده از سوی جهاد کشاورزی خواهند بود.

وی بیان کرد: طرح دامدار کارت با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور با پرداخت تسهیلات با نرخ بهره کم در دستور کار قرار گرفته و دامداران می‌توانند به منظور تأمین سرمایه در گردش تامین نهاده های مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید از این تسهیلات استفاده کنند.

طبق اظهارات کارشناسان جهاد کشاورزی کلیه دامداران و مرغداران جهت بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش به منظور خرید نهاده های دام و طیور در طرح کار آمدسازی نظام یارانه ای به سامانه سیتا(sita.maj.ir) مراجعه و ثبت نام کنند و درخواستهای ثبت شده پس از تأیید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و استان به بانک کشاورزی معرفی می شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha