۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
اختصاص ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی اصفهان
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

اختصاص ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی اصفهان

اصفهان - ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدجواد ساداتی نژاد عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان اظهار داشت: این سفر در راستای دیدار بی واسطه رئیس دولت با مردم و رسیدگی به مشکلات و معضلات آنها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این سفر بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور است، ابراز داشت: در سفر به استان اصفهان هم اعتبارات خوبی برای این استان در نظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در قالب این سفر برای توسعه بخش های مختلف صنعت کشاورزی و دامداری استان اصفهان بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: با اختصاص این اعتبارات که در قالب سفر استانی رئیس جمهور به استان اصفهان است امیدواریم بخشی از مشکلات و معضلات این استان که به نوعی یکی از قطب های اصلی تولید مواد غذایی کشور است مرتفع شود.

وی با اشاره به مطالبات دامداران و دامپروران در خصوص اعطای تسهیلات و مشکلاتی که از طرف سیستم بانکی برای آنها ایجاد شده است، تاکید کرد: تا هفته آینده تمام تسهیلات درخواستی پرداخت می شود.

ساداتی نژاد با اشاره به مشکلات مردم خمینی شهر در حوزه ترابری و مطالبه جدی آنها در توسعه متروی اصفهان به این شهر گفت: در مکاتبات خود این موضوع را مطرح کرده و حتما پیگیری می کنیم تا این موضوع محقق شود.

وی یکی دیگر از مشکلات این شهرستان را کمبود زمین برای توسعه پروژه های مسکن و خانه سازی دانست و افزود: با توجه به سیاست های دولت در توسعه ساخت مسکن امیدواریم با همکاری دیگر نهادهای ذی ربط این مشکل حل شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha