۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
تامین آب شرب ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور در حال انجام است
وزیر نیرو:

تامین آب شرب ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور در حال انجام است

اصفهان - محرابیان، وزیر نیرو گفت: تامین آب شرب بیش از ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار علی اکبر محرابیان عصر پنج شنبه در حاشیه سفر به چادگان در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان اصفهان اظهار داشت: سفرهای استانی در راستای خدمت به مردم و ارتباط بی واسطه با مردم برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در این سفرها نقطه نظرات مردم احصا و مشکلات بررسی می شود، ابراز داشت: یکی از مهمترین اهداف این سفرها اختصاص اعتبار برای پروژه های نیمه تمام در سطح کشور است.

وزیر نیرو با اشاره به تامین آب شرب برای روستاهای سراسر کشور تصریح کرد: در حال حاضر این طرح برای بیش از ۱۰ هزار روستای سراسر کشور در حال انجام است.

یکی از مهمترین مشکلات شهرستان چادگان تکمیل پروژه فاضلاب است
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات شهرستان چادگان تکمیل پروژه فاضلاب است، گفت: برای این منظور و طی این سفر بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

محرابیان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه فاضلاب شهر رزوه نیاز به تامین اعتبار دارد، افزود: چنانچه مجوز ماده ۲۳، از سازمان برنامه ردیف اعتبار برای زمین تصفیه خانه در شهر رزوه انجام شود، مسأله فاضلاب در این دو منطقه به ثمر می‌نشیند.

توسعه جاده دوبانده اصفهان به چادگان، مطالبه‌ای جدی
وی با بیان اینکه توسعه جاده دوبانده اصفهان به چادگان نیز یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه است، خاطرنشان کرد: چادگان ظرفیت های بالایی برای توسعه صنعت گردشگری و کشاورزی و دامداری دارد که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha