۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
ادامه ریزش قیمت اسپل توکن با ناتوانی در عبور از مقاومت مهم
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه ریزش قیمت اسپل توکن با ناتوانی در عبور از مقاومت مهم

علیرغم سبز شدن جدول بازار کریپتو در روز پنجشنبه، افت ۰.۹۸ درصدی قیمت رمزارز اسپل (SPELL)، پیش‌بینی‌های مربوط به نزولی بودن قیمت برای این توکن را بار دیگر شعله‌ور ساخت.

به گزارش بازار، علیرغم سبز شدن جدول بازار کریپتو در روز پنجشنبه، افت ۰.۹۸ درصدی قیمت رمزارز اسپل (SPELL)، پیش‌بینی‌های مربوط به نزولی بودن قیمت برای این توکن را بار دیگر شعله‌ور ساخت.

البته این کاهش قیمت حرکت در حالی صورت گرفته که چندین آلتکوین بازار، سودهای اولیه امروز خود را تا عصر را از دست داده و عقب‌نشینی کرده‌اند. همچنین افزایش بیش از حد انتظار نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا در چهارشنبه شب که منجر به تقویت ارزش دلار و بزرگترین دلار دیجیتال در بازار یعنی تتر خواهد شد، می تواند منجر به ادامه ریزش ها در بازار رمزارزها شود.

از سوی دیگر، قیمت اسپل توکن از زمان راه اندازی این پروژه در سال ۲۰۲۱ همواره در مسیری پیوسته به سمت جنوب بوده است. آخرین فروپاشی قیمت نیز پس از تکمیل مثلث نزولی رخ داد. این افت در را برای حرکت اندازه گیری شده در سطح پشتیبانی فعلی باز کرده و اکنون پس از اینکه اسپل توکن نتوانست مقاومت ۰.۰۰۰۹۳۳۳۸ خود را پشت سر بگذارد، قیمت در راه بازگشت به سمت جنوب است.

به نظر می رسد جفت SPELL/USDT سومین روز متوالی زیاندهی خود را به ثبت برساند، که می تواند پیش بینی های بدبینانه مربوط به قیمت این توکن را برای مدتی ادامه دهد.


پیش بینی قیمت اسپل توکن

ادامه ریزش قیمت اسپل توکن با ناتوانی در عبور از مقاومت مهم

حرکت قیمت در محدوده ای که توسط مقاومت ۰.۰۰۰۹۳۳۳۸ به عنوان سقف و حمایت قیمت ۰.۰۰۰۷۷۹۰۴ به عنوان کف تشکیل شده است، قرار دارد. شکست کف ۰.۰۰۰۷۷۹۰۴، تحرک قیمت را به سمت هدف بعدی یعنی ۰.۰۰۰۶۶۱۱۸ دلار که ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ دیده شده بود، هدایت خواهد کرد. در زیر این ناحیه، ۰.۰۰۰۵۸۸۶۶ دلار (۱۲۷.۲٪ سطح گسترش فیبوناچی) و ۰.۰۰۰۵۵۰۸۱ دلار (۱۴۱.۴٪ فیبوناچی) موانع اضافی را بر سر حرکت به سمت جنوب تشکیل می دهند.

از سوی دیگر، مقاومت ۰.۰۰۰۹۳۳۳۸ باید قبل از اینکه ۰.۰۰۱۰۴۲۸۳ هدف صعودی بعدی (بالای ۱۱ ژوئن) را تشکیل دهد، توسط گاوها پشت سر گذاشته شود. بالاتر از این سطح، اهداف اضافی به سمت شمال در نقطه ۰.۰۰۱۱۱۵۷۹ دلار (بالای ۱۱ ژوئن و ۱۳ ژوئن) و ۰.۰۰۱۲۱۴۰۱ دلار (بالای ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲) قرار دارند.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha