۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
لزوم ادامه مذاکرات در چارچوب حفظ منافع ملی
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس عنوان کرد

لزوم ادامه مذاکرات در چارچوب حفظ منافع ملی

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با یادآوری قطعنامه شورای حکام آژانس، گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با تنگ کردن عرصه زودتر به هدف خود دست پیدا ‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی با یادآوری رفتارهای دوگانه آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران و صدور قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس، گفت: آمریکا سالهاست برای به زانو در آموردن نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و از هر گونه تلاشی برای این موضوع هراس ندارد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: تروئیکای اروپایی و آمریکا موضوع جدیدی را در شورای حکام آژانس مطرح و با اکثریت قاطع علیه ایران رأی دادند و این نشان می‌دهد که دنیای کفر دست به دست هم داده که مانع توسعه ایران اسلامی شود و ایران را تسلیم کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران از بستر فرهنگی و دینی غنی برخوردار است، اظهار کرد: از کودکی به ما آموزش داده اند که در برابر ظلم بیاستیم و تفاوتی ندارد که ظالم امریکا یا کشور دیگر باشد، آنها ایران را به خوبی نشناختند و فکر می‌کنند با تنگ کردن عرصه زودتر به هدف خود دست پیدا می‌کنند غافل از آنکه با تنگ کردن عرصه، مردم ما در ایستادگی مقابل ظلم و فشار استکبار قوی‌تر می‌شوند.

محسنی بندپی با یادآوری محکومیت قطعنامه شورای حکام آژانس در فراکسیون مستقلین ولایی، گفت: گروه مذاکره کننده باید مذاکرات خود را در چارچوب حفظ منافع ملی ادامه دهند و زیر هیچ گونه تعهدات جدیدی که آژانس از گروه برجام می‌خواهد، نروند.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha