۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
آموزش سانترال TDA با مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ

آموزش سانترال TDA با مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ

مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ به منظور افزایش اطلاعات کاربران در زمینه نصب، راه اندازی و برنامه ریزی سانترال سری TDA اقدام به تهیه و تدوین پکیج آموزشی نموده است.

به گزارش بازار، مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ به منظور افزایش اطلاعات کاربران در زمینه ی نصب، راه اندازی و برنامه ریزی سانترال سری TDA اقدام به تهیه و تدوین پکیج آموزشی نموده است که این پکیج آموزش سانترال TDA شامل بیش از 18 ساعت ویدیوهای آموزش مربوط به بخش های مختلف این سانترال، اجرای سناریوهای عملی و کاربردی در مورد ارتباطات سخت افزاری و نرم افزاری سانترال TDA، به روزرسانی مادام العمر محصول، پشتیبانی ویژه، نحوه ی نصب سانترال، نحوه ی راه اندازی صندوق صوتی با استفاده از کارت ESVM، راه اندازی خطوط شهر و تلفنی، نحوه ی نصب کردن پست مخابراتی، چگونگی برنامه ریزی این سانترال با استفاده از تلفن دیجیتال و نحوه ی راه اندازی خطوط PRI مخابرات می باشد.

این پکیج جامع به گونه ای طراحی شده است که تمام کاربران با مشاهده ی آن می توانند به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوند. علاوه بر این، تلاش شده در این پکیج به تمام مفاهیم و ساختار مربوط به سانترال TDA پرداخته شود تا آموزش آن به صورت اصولی باشد. پس اگر به دنبال بهترین محتوای آموزشی در مورد این سری از مراکز تلفن هستید تهیه ی این پکیج بهترین گزینه برای شما می باشد.

از دیگر ویژگی های پکیج آموزش سانترال TDA این است که غیر حضوری می باشد. لذا بدون صرف هزینه و وقت برای رفت و آمد می توانید تنها با تهیه ی این پکیج، صفر تا صد نصب و راه اندازی این سانترال را یاد بگیرید. البته کاربرانی که علاقه مند آشنایی با این مرکز تلفن یا کارت ها و یا رفع مشکل هستند می توانند 2 ساعت کلاس های آموزشی حضوری این مجموعه بهره مند شوند.

حال اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد این پکیج آموزش سانترال TDA افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

معرفی چکیده محتوای پکیج آموزش سانترال TDA پاناسونیک

  • نحوه نصب سانترال TDA: در این قسمت پکیج، به نحوه نصب این سانترال و همچنین نحوه نصب پست مخابراتی و ارتباط این دستگاه با پست پرداخته می شود.
  • نحوه برنامه ریزی سانترال TDA: در این قسمت به صورت گام به گام، نحوه برنامه ریزی کامل دستگاه و همچنین نصب نرم افزار آن مورد بررسی قرار می گیرد.
  • اجرای سناریوهای عملی: تیم حرفه ای پی بی ایکس شاپ برای انتقال بهتر مفاهیم و همچنین برطرف کردن مشکلات و سوالات کاربران، انواع سناریوهای عملی بر روی همین سانترال، را در این پکیج، اجرا می کنند.
  • ارائه یک هدیه ویژه: مجموعه پی بی ایکس شاپ برای کاربرانی که این پکیج را تهیه کرده اند یک هدیه ویژه در نظر گرفته است. این هدیه ویژه، یک آموزش کاملا تخصصی در محیط آموزشگاه است تا کاربران بتوانند از نزدیک با تجهیزات آشنا شوند و با آن ها کار کنند.
  • پشتیبانی ویژه: این پشتیبانی به صورت آنلاین می باشد لذا کاربران در هر محیطی که با مشکل رو به رو شدند می توانند با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرند.

آموزش سانترال TDA

مدت زمان پکیج آموزش سانترال TDA پاناسونیک چقدر است؟

این پکیج، دارای بیش از 18 ساعت ویدیوی آموزشی است که در این مدت زمان، تمام بخش های نرم افزاری، برنامه ریزی و اجرایی این دستگاه را توضیح می دهد. به طور کلی این پکیج به 3 بخش زیر تقسیم می شود:

  • بخش اول: در این بخش که حدود 93 دقیقه است به نصب سانترال و کارت های سانترال، معرفی این مرکز تلفن، چگونگی ارتباط کارت ها با پست های مخابراتی 300 زوجی، نحوه نصب ترمینال کروز، رانژه بندی برای راه اندازی تلفن های دیجیتال و آنالوگ و هیبریدی، راه اندازی کامل کارت هایبریدی و سایر قابلیت های این سانترال پرداخته می شود.
  • بخش دوم: این بخش، مهم ترین و بیشترین قسمت این پکیج آموزشی است و حدود 9 ساعت ویدیوی آموزشی دارد. در این 9 ساعت به طور اختصاصی، در مورد برنامه ریزی سانترال TDA صحبت می شود و تمام بخش های برنامه ریزی این سانترال مورد بررسی قرار می گیرد. برای اینکه، کاربران راحت تر با مفاهیم این قسمت آشنا شوند سناریوهای عملی مختلفی اجرا شده است. از جمله مباحثی که در این قسمت به آن ها پرداخته می شود عبارتند از:

تنظیمات داخلی ها

کلاس بندی ها

ترانک بندی خطوط شهری

نحوه راه اندازی دیزا یک مرحله ای و چند مرحله ای

بررسی گروه ها

محدودیت در تماس

و سایر اطلاعاتی که در این پروژه نیاز است.

بیشتر مباحثی که در این بخش گنجانده شده اند فراتر از نیاز و انتظار کاربران است.

  • بخش سوم: این بخش حدود 7 ساعت است که در آن به طور کامل، سناریوهای مختلف عملی اجرا می شوند.

آپدیت مادام العمر محصول

بدون شک یکی از مهم ترین مزیت های پکیج آموزشی سانترال TDA داشتن قابلیت بروزرسانی مادام العمر است. با این قابلیت، به صورت خودکار، سناریوهای عملی بعدی به صورت آموزشی به این محصول اضافه می شوند. این قابلیت سبب می شود کاربران بتوانند بدون صرف هزینه ی دیگری از جدیدترین آموزش های این سانترال باخبر شوند.

نکته ی حائز اهمیت در آپدیت های بعدی، نظرات و پیشنهادات کاربران است. تیم حرفه ای پی بی ایکس شاپ از نظرات و مشکلات تمام کاربران استقبال می کند و آن ها را در آپدیت های بعدی قرار می دهد تا کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند به نصب و راه اندازی این سانترال بپردازند. علاوه بر این در هر مکان و زمانی که با مشکل رو به رو شدید می توانید از تیم پشتیبانی این مجموعه، کمک بگیرید.

آموزش سانترال TDA

پکیج آموزش سانترال TDA به چه پیش نیازی نیاز دارد؟

همان طور که اشاره نمودیم این پکیج آموزشی به صورت عملی است و در آن، برای افزایش اطلاعات کاربران خصوصا کاربران مبتدی، حدود 1 ساعت در مورد زیرساخت های مخابراتی همچون ترمینال کروز، پست ها مخابراتی و رنگ های کابل مخابراتی و نحوه کار کردن با ابزار، توضیح داده می شود. اما این توضیحات برای افرادی که تجربه آنچنانی با زیرساخت های مخابراتی ندارند کافی نمی باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما در کنار پکیج آموزش سانترال TDA، محصول جامع زیرساخت مخابراتی را هم خریداری نمایید.

لذا پکیج جامع زیرساخت مخابراتی نوعی پیش نیاز برای این دوره آموزشی است تا با کمک این دو محصول بتوانید هم بر پست های مخابراتی مسلط شوید و هم صفر تا صد راه اندازی این سانترال را یاد بگیرید.

نحوه تهیه پکیج آموزش سانترال TDA از مجموعه پی بی ایکس شاپ

این مجموعه معتبر برای استفاده از پکیج های آموزشی خود، نرم افزار اسپات پلیر را معرفی می نماید. با این نرم افزار دیگر نیازی نیست که این پکیج ها به درب منازل ارسال شوند.

لذا ابتدا باید عضو این مجموعه شوید و با پرداخت هزینه، این محصول را خریداری کنید. سپس برای شما لایسنسی تولید می شود. شما باید آن را روی نرم افزار اسپات پلیر فعال نمایید. نحوه فعال سازی لایسنس، بر روی پنل شما قرار داده می شود. پس از فعال سازی لایسنس می توانید تمامی بخش های پکیج را مشاهده کنید. همچنین در صورت ارائه ی ﺁپدیت جدید، محصول شما به صورت خودکار ﺁپدیت و بخش های جدید به پکیج شما اضافه می شود.

نرم افزار اسپات پلیر، مشاهده آموزش ها و آپدیت محصول را برایتان ﺁسان تر می کند اما اگر تمایل دارید این محصول برای شما ارسال شود هیچ مانعی وجود ندارد.

منبع: https://pbxshop.co

کد خبر: ۱۵۶٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha