۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
تولید مصالح نوین ساختمانی در گلستان| افزایش قیمت «تقاضا» را کاهش داد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولید مصالح نوین ساختمانی در گلستان| افزایش قیمت «تقاضا» را کاهش داد

گرگان- سلمانی خیج، مدیر فروش شرکت کارا مصالح گلستان گفت: افزایش قیمت‌ها سبب شده تا ساخت و ساز در گلستان کاهش بیاید و این امر اثر خود را بر روی کار ما هم گذاشته است.

علی سلمانی خیج در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه ‌های تخصصی فرصت خوبی برای ملاقات عرضه کنندگان و متقاضیان است و در چنین بسترهایی مصرف کننده با بررسی و تحلیل محصولات موجود در نمایشگاه می‌تواند، بهترین انتخاب را کرده و محصول مناسب خود را پیدا کند.

مدیر فروش شرکت کارا مصالح گلستان با توضیح این که شرط کارآمدی این نمایشگاه ‌ها برگزاری آن به صورت تخصصی است، ادامه داد: منظور از تخصصی، تفکیک کامل روزهای برگزاری نمایشگاه است، به گونه ای که هر روز محصولات یک حوزه به طور تخصصی ارائه شود.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت صدف کوهی در تولید مصالح ساختمانی گفت: به عقیده من استفاده از چنین ظرفیتی نیازمند دانش کافی و مطالعات جامع است.

مدیر فروش شرکت کارا مصالح گلستان تصریح کرد: در سال‌های گذشته بلوکی با این ماده معدنی ساخت که به دلیل عدم اطلاع کافی از این نوع ماده، این پروژه با شکست روبرو شد.

سلمانی خیج در ادامه با اشاره به تاثیر کرونا بر خدمات این شرکت، گفت: اگرچه این پاندمی بر تمام جهان اثر گذاشت و تمام صنایع با معضلاتی روبرو شدند اما شرکت ما به خاطر فعالیت‌های گروهی آسیب کمتری از این ویروس دید.

وی افزود: ما پیش از این از تلاطم های بازار عبور کرده و گذر از ویروس کرونا برای ما کمی آسان‌تر بود.

گفتنی است شرکت کارا مصالح گلستان که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، در زمینه توزیع مصالح کارآمد و نوین و همچنین ابزارآلات ساختمانی فعالیت می‌کند. این شرکت در سه استان، گلستان، مازندران و سمنان نمایندگی دارد.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha