۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
شرکت سرمایه گذاری رمز ارزی ۳AC در آستانه ورشکستگی قرار گرفت
آخرین تحولات بازار رمزارزها؛

شرکت سرمایه گذاری رمز ارزی ۳AC در آستانه ورشکستگی قرار گرفت

شرکت سرمایه گذاری رمز ارزی «تری اروز» با نام اختصاری تجاری ۳AC از لیکوئید شدن گسترده سرمایه گذاران بزرگترین صندوق سپرده اتریومی خود به ارزش ۱۶ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش بازار، در پی فروپاشی تقریبی ترا و رمزارزهای بومی آن و همچنین بسته شدن تراکنش های شبکه سلسیوس، امروز نیز شرکت سرمایه گذاری رمز ارزی «تری اروز» با نام اختصاری تجاری ۳AC از لیکوئید شدن گسترده سرمایه گذاران بزرگترین صندوق سپرده گذاری اتریومی خود به نام لیدو طی یک هفته گذشته خبر داد.

لازم به ذکر است ۳AC یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین شرکت های سرمایه گذاری رمزارزی در جهان به حساب می آید که از زمان فروپاشی شبکه ترا در ماه می به شدت مورد بی اعتمادی سرمایه گذاران قرار گرفته است. همچنین بسته شدن تراکنش های شرکت مشابه ۳AC یعنی سلسیوس نیز موجب ایجاد مشکلات جدی و برداشت های زیاد رمزارزهای سپرده شده سرمایه گذاران قرار گرفته است.

صندوق های این شرکت عمدتا بر روی شبکه اتریوم و رمزارزهای موجود بر روی شبکه اتریوم فعال بوده و تاکنون، میلیون ها دلار سرمایه اتریومی سپرده گذاری شده خود را از دست داده است.

بر اساس داده های آماری شرکت پکت شیلد، سرمایه گذاران تاکنون ۱۵۷۴۳ توکن اتریوم به ارزش ۱۶ میلیون دلار را از صندوق های ۳ACخارج نموده اند که ناشی از ریزش شدید قیمت اتریوم است.

اتریوم روز چهارشنبه به ۱۰۲۶ دلار رسید که نسبت به روز قبل، نزدیک به ۱۶ درصد کاهش قیمت را نشان داده و همچنین از هفته گذشته به این سو نیز ۴۴ درصد از ارزش ود را از دست داده؛ موضوعی که منجر به ایجاد بی اعتمادی فراوان سرمایه گذاران این رمز ارز و تبدیل بخش زیادی از دارایی های اتریومی به دلار شده است.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha