۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
مجمع جدید «والبر» پس از اعلام تنفس
«بازار» خبر داد

مجمع جدید «والبر» پس از اعلام تنفس

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام «والبر» به دلیل آماده نبودن صورت های مالی و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مجمع، اعلام تنفس کرده است.

بازار؛ گروه بورس: مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری البرز براساس آگهی منتشره در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه روز سه شنبه مورخ ۲۴ خرداد برگزار شد، اما به دلیل آماده نبودن صورت های مالی و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مجمع، اعلام تنفس کرده و از آنجایی که در خصوص هیچ یک از موارد دستور جلسه تصمیم گیری مقرر شده نشده جلسه بعدی مجمع ۲۶ خرداد ماه برگزار می شود.

همچنین براساس اطلاعیه ای سازمان بورس با افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری البرز با نماد والبر از محل سود انباشته و از محل آورده سهامداران موافقت شده است و بر این مبنا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۵۰۰ سهم از محل مطالبات حال شده و آورده سهامداران منتشر می شود و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم از محل سود انباشته سهامداران منتشر می شود.

هدف شرکت گروه سرمایه گذاری البرز (سهامی عام)، از افزایش سرمایه موضوع این گزارش که شامل دو افزایش سرمایه از محل سود انباشته و آورده نقدی سهامداران است، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه و همچنین جبران مخارج بابت افزایش سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های مذکور است. ۱-تهیه، تولید واردات و صادرات، توزیع مواد اولیه و انواع محصولات دارویی، مکمل های غذایی، دارویی، شیمیایی، تجهیزات پزشکی، آرایشی بهداشتی و مشاور پزشکی و فعالیتهای وابسته به آنها. ۲-تأسیس هر نوع کارخانه، مؤسسه یا شرکت جهت واردات، ساخت و توزیع و فروش هرگونه مواد اولیه و محصولات دارویی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی و مشاور پزشکی. ۳-انواع فعالیت بازرگانی داخلی و خارجی اعم از صادرات و واردات، خرید و فروش هرگونه کالا و پخش و توزیع هرگونه کالا. ۴- سرمایه گذاری در اوراق بهادار به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری با رعایت مقررات مربوط به شرکتهای سرمایه گذاری. ۵- ارائه خدمات مالی از جمله خدمات تأمین سرمایه، کارگزاری، بازارگردانی، مشاوره سرمایه گذاری، سبدگردانی و پردازش اطالعات مالی و نمایندگی شرکتهای خدمات بیمه ای است.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha