۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
تعطیلی کارخانجات بزرگ کشور به بهانه مدیریت مصرف برق هیچ توجیحی ندارد
عضو کمیسیون اصل ۹۰ در گفت‌وگو با بازار:

تعطیلی کارخانجات بزرگ کشور به بهانه مدیریت مصرف برق هیچ توجیحی ندارد

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: تعطیلی کارخانجات بزرگ در کشور به بهانه مدیریت مصرف برق هیچ توجیحی ندارد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با شروع فصل گرما، کشور بویژه مناطق گرمسیر با بحران آب و برق مواجه شده و همه باید کمک کنند تا بدون‌مشکل این ایام سپری شوند.

وی افزود: متاسفانه در سنوات و دهه‌های گذشته، اقدامات زیربنایی برای تامین برق و آب مردم صورت نگرفته بود و نتیجه این عدم مدیریت را امروز مشاهده می‌کنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزارت نیرو در بحث قطع برق کارخانه‌ها، رویه نامناسبی را در پیش گرفته که نتیجه آن تعطیلی کارخانه‌جات و کاهش اشتغال و تولید است.

رضایی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری کرده و وزارت نیرو به جای اینکه در تحقق شعار سال کمک کند، موجبات تعطیلی کارخانجات شده که اصلا درست نیست.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی بخش خصوصی ده‌ها هزار میلیارد تومان در حوزه برق طلبکار است و از متولیان امر در وزارت نیرو می‌خواهیم ورود کرده و مسائل را مرتفع کنند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخاطر مصرف برق، برق صنایع بزرگ و کارخانجات را قطع کنیم، تولید و اشتغال لطمه زیادی می‌بیند و با شعار سال منافات دارد.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha