۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
برگشت ۱۱ شرکت باارزش به سبد سهام عدالت مطالبه ملی است
در گفتگو با بازار؛

برگشت ۱۱ شرکت باارزش به سبد سهام عدالت مطالبه ملی است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره سهام عدالت کشور گفت: ۱۱ شرکت باارزش و سوده در دولت قبل از سبد سهام عدالت جدا شدند که بازگشت آن ها مطالبه عمومی است.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۱ شرکت متعلق به سهام عدالت در دولت گذشته از شمولیت خارج شد، افزود: پیگیر بازگشت این شرکت ها خوب و سودده به سبد سهام عدالت هستیم و نامه ای نیز به رئیس جمهور در این زمینه ارسال شده است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در جلسه روز چهارشنبه فراکسیون سهام عدالت پیگیری می شود، این است که ۱۱ شرکت باارزش به سبد سهام عدالت برگشت داده تا مردم از مزایا و سود آن متنفع شوند.

وی ادامه داد: سهام این شرکت ها باید به مردم داده شود و خوشبختانه رئیس جمهور و دولت توجه و همکاری خوبی برای احقاق حقوق مردم دارند اما متاسفانه برخی ها سهام عدالت را سیاسی می دانند.

توکلی با تاکید براینکه سهام عدالت باید به جایگاه واقعی خود دست یابد، تصریح کرد: منابع اعتباری سهام عدالت باید از برگشت شرکت های باارزش تامین شود و امیدواریم دولت همکاری مطلوبی داشته شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور ادامه داد: قرار است بیش از ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت تعیین تکلیف شوند و برگشت شرکت های باارزش برای تامین منابع مالی اهمیت دارد.

کد خبر: ۱۵۶٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha