۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
ادامه تعطیلی هتل‌های کشور/ پیشنهاد فعالیت با رعایت پروتکل بهداشتی
نائب رئیس گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی:

ادامه تعطیلی هتل‌های کشور/ پیشنهاد فعالیت با رعایت پروتکل بهداشتی

سمنان - نائب رئیس هیئت مدیره گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، با اشاره به تداوم تعطیلی هتل‌ها و واحدهای گردشگری در سطح کشور، گفت: می‌توان تمهیداتی اندیشید که در بخش اقامتی هتل‌ها، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا پوینده عصر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان در محل دفتر وی ضمن بیان اینکه هتل‌ها و مراکز گردشگری درباره آخرین وضعیت کرونا، بیان کرد: مجموعه هتل‌های تحت پوشش گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به علت شیوع کرونا در کشور تعطیل هستند.

وی افزود: می‌توان تمهیداتی اندیشید که در بخش اقامتی هتل‌ها، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هتلها و مراکز اقامتی گردشگری در کشور گشایش یابند تا شاهد رشد دوباره این صنعت باشیم که از کرونا متضرر شده است.

نائب رئیس هیئت مدیره گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی درباره تلاش در راستای احیا و ایجاد زیرساخت‌ها در سطح کشور، ابراز داشت: بخش اقامتی هتل جهانگردی و ایرانگردی شهرستان سمنان به‌تازگی تجهیز و نوسازی شده است.

پوینده، تقویت زیر ساخت‌ها و توجه به رویدادها را در فاکتور برای توسعه گردشگری در استان سمنان دانست و ابراز کرد: بیشترین مرمت آثار باستانی کشور، در این استان انجام شده لذا شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha