۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
۲۶ هزار کارگر در مازندران متقاضی دریافت بیمه بیکاری شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

۲۶ هزار کارگر در مازندران متقاضی دریافت بیمه بیکاری شدند

رامسر - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شمار ثبت نام کنندگان برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از آسیب کرونا در استان به ۲۶ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر رامسر با اشاره به ثبت نام ۲۶ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان اظهار داشت: دستور العمل پرداخت بیمه بیکاری صادر و هفته آینده اجرایی می شود.

وی با اشاره به ساخت ۱۱۲ واحد مسکن مهر در مسکن مهر ۶ رامسر پیشرفت فیزیکی از پروژه را مطلوب دانست و از بهره برداری یک بلوک ۵۶ واحدی همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: پروژه های مسکن مهر سارویه ساری، مسکن مهر در شهرهای بابلسر، محمودآباد، نکا وآمل نیز پیشرفت بالای ۹۰ درصدی دارند.

اصغری با عنوان اینکه پروژه مسکن مهر سارویه ساری تا پایان شهریورماه افتتاح می شود، افزود: تسهیلات مسکن نیز از ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است و بانکها برای پرداخت تسهیلات باید همکاری بیشتری داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران یادآور شد: همچنین دستگاه های خدمات رسان برای اجرای طرح های زیرساختی در مسکن مهر تاکنون فعالیت های خوبی داشته اند.

وی به پرداخت تسهیلات کارت اعتباری اضطراری برای شش دسته شغلی آسیب دیده ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: به این دسته های شغلی دو میلیون تومان تسهیلات داده می شود.

کد خبر: ۱۵٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha