۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
کار اجرایی ۲۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است
وزیر راه و شهرسازی:

کار اجرایی ۲۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است

اسلامی، وزیر راه گفت: حجم مالی آغاز اجرای ۳۶۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های شهر جدید و افتتاح ۲۸۵۰ واحد مسکن مهر پرند افزود: امروز ۳۸۵۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به مردمی که در انتظار مسکن بودند تحویل داده شد.
وی ادامه داد: در طرح مسکن مهر، برای ساخت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن در کشور برنامه ریزی شد که از این تعداد در دولت کنونی تا به امروز، ۲ میلیون و ۳۵ هزار واحد به مردم تحویل داده شد.
اسلامی با اشاره به اینکه ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد، ۱۰۵ واحد به دلیل مشکلات حقوقی باقی مانده است.

وی درباره طرح اقدام ملی مسکن افزود: در این طرح قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته شود که از این تعداد، ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید و ۲۰۰ هزار واحد در سایر شهرها و بافت فرسوده ساخته می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از ۴۰۰ هزار واحدی که قرار است در طرح اقدام ملی ساخته شود کار اجرایی ۲۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است در این زمینه تفاهم نامه‌ای با وزارتخانه‌های دفاع، آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تامین مسکن کارمندانشان امضا شد.

وی همچنین گفت: در آستانه هفته معلم به صورت رسمی اجرای طرح‌های فرهنگیان را آغاز خواهیم کرد.
اسلامی افزود: زمین و طرح‌های مسکونی را در قالب طرح اقدام ملی مسکن فعال خواهیم کرد تا نهضت خانه سازی در کشور همچنان برقرار باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از افرادی که طرح‌های نیمه تمام دارند دعوت می‌کنیم تا با همکاری ما، پروژه‌های خود را وارد بازار کنند تا مجددا بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند.

کد خبر: ۱۵٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha