۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
آغاز مبارزه با «سن مادر» در مزارع غلات ورامین/سوخت مورد نیاز کشاورزان تامین می شود
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد؛

آغاز مبارزه با «سن مادر» در مزارع غلات ورامین/سوخت مورد نیاز کشاورزان تامین می شود

ورامین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز مبارزه با «سن مادر» در مزارع غلات ورامین خبر داد و نیز گفت: سوخت مورد نیاز کشاورزان در اسرع وقت تامین می شود.

کریم ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار بازار از نصب دستگاه های هوشمند هوشمند رطوبت، سرما و گرماسنج در باغ‌های پسته دشت ورامین خبر داد و افزود: این امر سبب افزایش کیفیت محصول تولیدی خواهد شد.

وی از آغاز مبارزه با آفت « سن مادر» خبر داد و افزود: این مبارزه در تمام مزارع غلات ورامین در حال انجام است و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در پاسخ به خبرنگار بازار در خصوص دغدغه تامین سوخت کشاورزان دشت ورامین گفت: در پی هماهنگی با مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع این معضل هستیم و این اطمینان را می دهیم، که این مشکل در اسرع وقت رفع شود.

ذوالفقاری در مورد دغدغه دیگر کشاورزان ورامینی مبنی بر هجوم سوسک های سیاه به مزارع این دشت نیز این گونه توضیح داد: بررسی ها نشان می دهد، این سوسک ها خطری برای انسان و نیز محصولات کشاورزی ندارند.

وی علت هجوم این سوسک ها به مزارع را ضدعفونی انبارها و معابر شهری برای مبارزه با ویروس کرونا این سوسک ها به مزارع هجوم آورده اند.

کد خبر: ۱۵٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha