۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
بعضی اقلام تنظیم بازار ماه رمضان وارد گلستان نشده است
معاون بازرگانی صمت گلستان مطرح کرد:

بعضی اقلام تنظیم بازار ماه رمضان وارد گلستان نشده است

گرگان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بخشی از اقلام تنظیم بازار ماه رمضان وارد گلستان نشده است.

درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه وزارتخانه توزیع چند قلم کالا برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است.

وی به اقلام تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: شکر، برنج، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و خرما از جمله اقلامی است که برای تنظیم بازار توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان توضیح داد: بخشی از این اقلام مانند شکر وارد استان شده یا بخشی از آن از قبل در انبارها موجود بوده که در بازار در حال توزیع است و بخشی از این اقلام هنوز وارد استان نشده است.

وی با بیان اینکه سهمیه گلستان از این اقلام حدود پنج هزار تن کالاست، تصریح کرد: برخی از اقلام تنظیم بازار مانند مرغ منجمد را وارد بازار نمی‌کنیم چراکه توزیع آن توجیه ندارد؛ در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در گلستان ۱۰ هزار تومان است اما مرغ تنظیم بازار ۱۲ هزار تومان است.

حسن زاده با تأکید بر اینکه هدف ما تنظیم بازار است نه تأمین بازار، خاطرنشان کرد: اگر اقلامی که برای تنظیم بازار در نظر گرفته شده است در بازار گلستان در حالت تعادل باشد این کالاها توزیع نمی‌شود و فقط در شرایط کمبود و یا نامتعارف شدن قیمت‌ها توزیع را آغاز می‌کنیم.

کد خبر: ۱۵٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha