۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
خرید ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در زنجان
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی زنجان خبر داد؛

خرید ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در زنجان

زنجان- زمانی، مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی زنجان از خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری و پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران در استان خبر داد.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار از خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری و پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران در استان زنجان خبر داد.

وی اظهار کرد: بیش از ۲۶.۷ هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۰ برداشت کرده‌اند از طریق سیلوی‌های استان خریداری شده و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در به حساب کشاورزان واریز شد.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: بیش از ۱۰۰ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است و بیش از ۳۰۷۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان سال زراعی ۱۴۰۰ از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.

زمانی تاکید کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

کد خبر: ۱۵۵٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha