۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
قانون صدور مجوزهای کسب و کار ابزار مهمی در دست دولت برای افزایش انگیزه سرمایه‌گذاران
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

قانون صدور مجوزهای کسب و کار ابزار مهمی در دست دولت برای افزایش انگیزه سرمایه‌گذاران

فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قانون صدور مجوزهای کسب و کار موجب سالم‌سازی سیستم اداری، مبارزه با فساد و حذف امضاهای طلایی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل(۴۴) قانون اساسی و قانون صدور مجوزهای کسب و کار دو گام مهم مجلس در راستای تسهیل آغاز فعالیت‌های کسب و کار دانست و گفت: این قوانین موجب سالم‌سازی سیستم اداری، مبارزه با فساد و حذف امضاهای طلایی می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الزام دولت به ایجاد درگاه ملی مجوزهای کسب و کار و همکاری دولت در این زمینه می‌تواند بسیاری از موانع پیش‌روی کسب و کارها را رفع کند، قانون صدور مجوزهای کسب و کار را ابزار مهمی در دست دولت برای تسهیل فعالیت کسب و کارها و افزایش انگیزه سرمایه گذاران برشمرد.

وی اضافه کرد: هرچند قوانین مجلس موجب تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می‌شود اما برای رفع این مشکلات باید بانک‌ها نیز وارد میدان شوند و از ظرفیت‌های خود در قالب ارائه تسهیلات استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه یکی از مسائل و موضوعات مهم در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغالزایی تسهیل فضای کسب و کار است، تصریح کرد: با تسهیل صدور مجوزها نه تنها سرمایه‌گذاران داخلی به سرمایه‌گذاری ترغیب می‌شوند بلکه بستر برای افزایش سرمایه‌گذاری خارجی فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha