۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
پرونده صدور و توزیع کالابرگ زیر ذره بین بهارستان نشینان

پرونده صدور و توزیع کالابرگ زیر ذره بین بهارستان نشینان

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌های تخصصی مجلس از توان نظارتی خود برای تعیین تکلیف کالابرگ یا همان خدمات کارت الکترونیکی استفاده خواهند کرد.

به گزارش بازار، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره‌ی زیرساخت‌های بانک مرکزی در ارائه خدمات الکترونیکی بعنوان کالابرگ گفت: مجلس در مصوبه‌ای به دولت اختیار داد که نسبت به اصلاح ارز ترجیحی اقدام کند. براساس قانون بودجه دولت باید قیمت‌ها را بر اساس سهمی که تعیین می‌کند قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد و مابه‌التفاوت آن را هم بر اساس کالابرگ پرداخت کند و این مصوبه مجلس است.

وی اظهار کرد: زیرساخت‌های بانک مرکزی برای ارائه خدمات کارت الکترونیکی به عنوان کالا برگ فراهم نیست فعلا پرداخت یارانه نقدی ادامه پیدا می‌کند، احتمالا بعد از شهریور ماه تکلیف این موضوع روشن می‌شود.

امیرآبادی افزود: کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از قدرت نظارتی خود برای پیگیری و به سرانجام رساندن کالابرگ یا همان خدمات کارت الکترونیکی استفاده خواهند کرد افراد سودجو شرکت‌ها یا افرادی که قیمت‌ها را بدون اجازه دولت افزایش می‌دهند یا احتکار می‌کنند در هر جایی که هستند باید با آن‌ها برخورد شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه غیرعلنی امروز با حضور وزرای دادگستری، صمت و جهاد کشاورزی که در کنترل بازار مسئولیت دارند یکی از مباحث برخورد با همین افراد و سودجویان بود.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha