۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
ضرورت برون‌سپاری برای کاهش هزینه‌ها در صنعت انتقال گاز
سرپرست شرکت انتقال گاز ایران تأکید کرد

ضرورت برون‌سپاری برای کاهش هزینه‌ها در صنعت انتقال گاز

سرپرست شرکت انتقال گاز ایران بر ضرورت برون‌سپاری در این مجموعه برای کاهش هزینه‌ها تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی در حاشیه بازدید از منطقه یک عملیات انتقال گاز، برون‌سپاری و استفاده از تجربه‌های پیمانکاران را گامی مهم در مسیر توسعه و پیشرفت دانست و گفت: سیاست شرکت انتقال گاز استفاده از خدمات پیمانکاران و شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان است که سبب می‌شود از تجربه‌های این شرکت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با گذشت زمان و تجربه‌هایی که همکاران ما از فرآیند برون‌سپاری کسب کرده‌اند، مسیر استفاده از خدمات شرکت‌های پیمانکاری را هموار و زمان‌بندی تشریفات برون‌سپاری را کوتاه‌تر می‌کند، البته لازمه برون‌سپاری، بهره‌مندی از پیمانکاران توانمندی است که بتوانند در مسیر توسعه پایدار اثرگذار باشند.

سرپرست شرکت انتقال گاز ایران این شرکت را مجموعه‌ای پیشرو در زمینه خوداتکایی دانست و اظهار کرد: اکنون بیش از یک‌هزار قطعه در مناطق عملیاتی بومی‌سازی شده که ماحصل آن کارآیی بالا و سر پا بودن ناوگان تأسیسات و خطوط لوله انتقال گاز است.

حسینی هدف از برون‌سپاری را کاهش هزینه‌ها دانست و ادامه داد: بی‌گمان در بخش خصوصی و پیمانکاری، بهبود مستمر، بیلان کار و صرفه و صلاح اهمیت ویژه‌ای دارد و یکی از اهداف قبول مسئولیت و پذیرفتن تعهد، مدیریت هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری با حداقل هزینه است.

وی در پایان ضمن اشاره به گرمای بالای منطقه جنوب یادآور شد: شرکت انتقال گاز ایران همواره در حال توسعه و بهبود مستمر است و همکاران منطقه یک عملیات انتقال گاز با همه توان در گرمای سوزان برای پیشبرد اهداف و تعالی سازمان تلاش می‌کنند که بی‌شک خشنودی خالق هستی و جلب رضایت مردم بهترین پاداش برای کارکنان است.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha