۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
۴۰۰ قلم کالا افزایش قیمت داشته است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

۴۰۰ قلم کالا افزایش قیمت داشته است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از برگزاری جلسه با وزرا به صورت غیرعلنی، تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که ۴۰۰ قلم کالا افزایش قیمت داشته اند و فشار روی دوش کارمندان، کارگران است.

به گزارش بازار، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه با وجود اینکه کشاورزی بخش اصلی اقتصاد کشور است اما روزی ۵ ساعت چاه های کشاورزی از برق محروم هستند، گفت: همین مسئله در کنار نبود پول کلزا و گندم موجب آشفتگی در محصولات کشاورزی شده و حتی نانوایی های استان گلستان نیز بسیار شلوغ است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم هیات رئیسه مبنی بر غیرعلنی کردن جلسه امروز با حضور وزرا، ادامه داد: چرا با وجود اینکه وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی در جلسه حضور داشتند جلسه غیرعلنی برگزار شد. ما صدای مردم هستیم و از دولت با رأی اعتماد خود به وزرا حمایت کردیم چرا باید جلسات به صورت غیرعلنی برگزار شود.

وی تصریح کرد: مردم باید در جریان امور قرار گیرند، امروز همه چیز گران شده و ۴۰۰ قلم کالا افزایش قیمت داشته است. امروز فشار روی بازنشستگان، کارمندان، کارگران و اقشار آسیب پذیر است.

نوروزی با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند که جلوی وزرا حرف خود را بزنیم، گفت: مردم با پیامک مطالبه خود را به ما عنوان کردند و می خواهند صدای آن ها باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: با این وجود عنوان شده که قیمت روغن مجددا ۱۷ درصد گران تر خواهد شد و مردم باید بدانند نمایندگان و خادمان ملت با وجود اینکه تعامل با دولت دارند اما صدای آن ها هستند و نظرات خود را به صورت شفاف بیان خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه ۲ هفته تمام در حوزه انتخابیه بودیم و صدای مردم را شنیدیم، گفت: جوجه ریزی استان گلستان که حدود ۵۰۰ تن است و میدان بهمن تهران را تامین می کند امروز دچار کاهش تولید شده و این موضوع به چرخه تولید مواد غذایی آسیب می زند.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha